despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

تقدیم به tishteria  abtoljoza  helix  dragon  hamidzich  ET satern  jupiter

افکاری در سر می پرورانم برای یک پرواز، یک پرواز دسته جمعی. همگی با هم مثل گذشته به عمق فضا پرواز کنیم. دیگر نمی خواهم عزیزانم،دوستانم که همه زندگی من بودند درد بکشند و رنج این دنیای کثیف و سیاه را متحمل شوند.دلم می خواهد آنان را از زندان سیاه ناامیدی و سیاه چال کثیف این دنیا رهایی بخشم و به دنیایی بفرستم که در آن اثری از درد، رنج، بیماری، تنهایی، دوری و ناامیدی نباشد. آنها را از جهنم خونی خواب هایم به بهشتی که در رؤیایم دیدم دعوت کنم. دنیایی که در آن برای با هم بودن محکوم نشویم، از ته دل و عمق وجودمان شاد باشیم، بخندیم و گریه کنیم و هراسی به دل راه ندهیم. دنیایی که طناب دار سهم دل های ساده و زودباورمان نباشد ، تیغی وجود نداشته باشد که رگی را پاره کند و هیچ زهری نباشد که کاممان را تلخ سازد. دنیایی که آسمان پاک و یکدستش میزبان دلها و چشمهایمان شود ، دستانمان را بلند کنیم و ستارگان در دستانمان جای گیرند. ماه با نور خیره کننده اش تمام غصه ها را از وجودمان بزداید. دنیایی که فاصله تیشتریا و ابط الجوزا به اندازه ی یک وجب هم نباشد و زمانی که آواز می خوانیم ستارگان برایمان پایکوبی کنند.

بیایید دوستان من! بیایید دستان هم را بگیریم و به سوی دنیای زیبایی که فقط متعلق به ماست پرواز کنیم.                                        

پرواز، رهایی، آزادی ابدی.          

بیایید دوستان من! بیایید ما هم مثل هفت ستاره ی پروین به سوی آسمان پر کشیم و جزئی از آسمان شب و افسانه های زیبایش شویم. مردمان به ما بنگرند و داستان عشقمان را تکرار کنند. نماد جدایی ناپذیری شویم و جاودانه شود ناممان یادمان عشقمان و دوستیمان.

دلم می خواهد به همراه شهابواره های آتشین شیاطین را از زندگیتان برانم. می خواهم به مانند دنباله داری زیبا آرزوهایتان را برآورده کنم. می خواهم عابد شوم و برایتان دعا کنم. می خواهم داس ماه نو شوم و بدی ها را از زندگیتان درو کنم. می خواهم فرشته شوم و نگهبانتان باشم. می خواهم ستاره شوم آسمان شبتان را زیبا کنم.   می خواهم هوای تازه شوم ریه هایتان را پر کنم. می خواهم آب شوم سیرابتان کنم. می خواهم آواز شوم گوشهایتان را نوازش دهم. می خواهم ...

ما طعم تلخ هر رنجی را چشیده ایم آیا دیگر کافی نیست؟ و صدایی پاسخ می دهد شما برای رنج کشیدن خلق شده اید. نمی دانم چرا تمام زیباییها ،امیدها و مهربانی ها از ما روگردان شده اند. آسمان سخاوتمند نیز ستارگانش را از ما دریغ داشته ، خود را به رنگ قرمز درآورده و شومی این لحظه ها را یادآوری می کند؛ شاید او نیز از ما روگردان شده است و شاید دلیل وجود این لحظات تلخ روگردانی خدا از ما باشد. نمی دانم نمی دانم. نمی دانم به کدامین گناه به این عذاب ابدی محکوم شده ایم کدام راه را خطا رفتیم و چه کاری را نباید می کردیم؟

 چشمانم را می بندم و آسمان شب زیبای ...... را در خاطر مجسم می کنم. دلم برای آسمانش تنگ شده، دلم    می خواهد حتی برای یکبار هم که شده بتوانیم در کنار هم زیباییهای آسمان و عشق و دوستیمان را لمس کنیم ولی افسوس که شیاطین میان ما پایکوبی می کنند. آه که آن موقع کور بودم و رقص و پایکوبی شیاطین خرقه پوش را در اطراف جمع شاد و خندانمان را نمی دیدم حالا فقط صدای قهقهه ها و خنده های بی رحمانه شان را می شنوم که هر لحظه در انتظار پایکوبی بر روی نعش های بی جان این تن های جوان با دل های پیر و مرده هستند. اما من تسلیمشان نمی شوم، من تا لحظه ای که زنده هستم برای شما و به خاطر شما می مانم. امیدی ندارم اما تسلیم هم نمی شوم!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

پروازهای زیادی را تجربه کردم

ساناز پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ق.ظ

منم دلم تنگ است ولی بارم نمیشود رویا این چنین باشد.همیشه رویا را زیبا میدیدم از دریچه چشمانم . ولی باور ندارم حقیقت را زشی دنیا را. ما دنیا را با روییا هایمان اشتبا ه گرفته ایم.

اونی که من توصیف کردم بعد از پروازه
دنیای فعلیمون که ......
تو پرواز بلدی گلکم؟

mohammad دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://linkbox.mee.ir

با سلام دوست عزیز از لینک باکس ما استفاده کنید وبه جمع مابپیوندید


کد باکس:



<p align="center">
<SCRIPT language=javascript src=" http://farsiyab.googlepages.com/afshinjs.txt"></SCRIPT>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد