despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

این خود دریاست

تو که هستی که دلم غرق نگاه تو شده

آشنا و سر به زیر و سر به راه تو شده

تو که هستی که غمم دادی غمی همرنگ نور

من عبور زرد پائیزم، تو از جنس حضور

هر که هستی رنگ را احساس را

عطر و بوی بی نظیر یاس را

عشق را... امید را... حس می کنی

گرمیه خورشید را... حس می کنی

گاهگاهی خیس یادت می شوم

واژه ای از نغمه هایت می شوم

این دگر رؤیا، توهم، خواب نیست

این خود دریاست، یک مرداب نیست

من دگر یک ذره هم غم نیستم

من دگر از جنس عالم نیستم

من تو را دارم خدا را خویش را

این دل دیوانه تر از پیش را

من تو را دارم تو را ای خوب من

با توام آری... تو ای محبوب من

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
حتما به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
راستی اگه حاضری برای تبادل لینک و لوگو خبرم کن
منو به نام (ورود دخترا اکیدا ممنوع!)لینک کن

مرسی از لطفت
حتماْ
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد