despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

despair of stars

ناامیدی، تنهایی، سکوت

مردن

                       اگه یه آدم دلش بخواد بمیره باید چه کار کنه هان؟ 

                         من الان دقیقاْ دلم می خواد بمیرم. 

  

       خدایا! من می خوام بمیرم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
Gudzila شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ق.ظ

ببخشید که اینو می گم ولی اگه واقعا دلت می خواد بمیری بهتره همین الان خودتو خلاص کنی. چون به نظر من زنده بودن و زندگی کردن لیاقت می خواد. تو هم یا نشون بده لیاقتشو داری یا همین الان کار خودتو تموم کن. ( ببخشید که یه کم تند بود. کلا زبونم تلخه!)

من شاید دلم بخواد بمیرم اما هیچ وقت خودمو نمی کشم
من می خوام سعی کنم لیاقتمو نشون بدم اما آدما نمی ذارن
در هر صورت مرسی

4ever یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

به نظر من اگه بخوای لیاقتتو نشون بدی، هیچ کس نمی تونه مانعت بشه. در مجموع از این که می خوای این کارو انجام بدی خوشحالم. ضمنا یادت نره که اولین کسی که باید لیاقتتو نشونش بدی خودتی!

لیلا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.excuseme.persianblog.ir

سلام از اینکه منو لینک کردین ممنونم منم شما رو لینک کردم
راستی یه سوال
اگه در همین حین یه نفر دعا ی طول عمر براتون بکنه بهش چی می گین ؟
من دعا می کنم که اولا مشکلاتتون حل بشه
و دوما براتون خوشبختی وطول عمر آرزو می کنم چون ما فقط یه بار به دنیا می آیم

بهش میگم ازت خیلی ممنونم
دعا کن طول عمر با عزت داشته باشم گلکم!
لیلا جان!
مرسی که واسم دعا کردی
مرسی که بهم سر زدی
مرسی که لینکم کردی

4ever چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ

ببینم خیال آپیدن نداری؟ بابا یه آپ بزن خیالم راحت بشه هنوز زنده ای!

با این همه میس انداختن خبر نداری زندم یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد